Archiwum w menu/stronach - Blogger

wtorek, 24 stycznia 2017


Już jakiś czas temu, parę osób prosiło o to, aby zrobić instrukcję umieszczenia archiwum w rozwijanym menu. Tak naprawdę nie będzie to dla Was nowość, bo ta instrukcja powstanie na bazie już istniejących instrukcji na blogu.

1. Przechodzimy sobie do instrukcji dotyczącej, rozwijanego menu i wykonujemy wszystkie punkty po kolei

Przejdź do - Jak zrobić rozwijane menu

2. Edytujemy część kodu odpowiadającą za kategorie rozwijane (ja wybrałam drugie kategorie):

Przed


<li><a href='#'>KATEGORIE2</a>
<ul>
<li><a href='LINK'>PODKATEGORIA</a></li>
<li><a href='LINK'>PODKATEGORIA</a></li>
<li><a href='LINK'>PODKATEGORIA</a></li>
</ul>
</li>

Po


<li><a href='#'>Archiwum</a>
<ul>
<li><a href='LINK DO ARCHIWUM'>ROK</a></li>
<li><a href='LINK DO ARCHIWUM'>ROK</a></li>
<li><a href='LINK DO ARCHIWUM'>ROK</a></li>
</ul>
</li>

3. Z instrukcji, jak wykonać archiwum z podziałem rocznym, wykonujemy punkt "LINK DO ARCHIWUM"

Przejdź do - Archiwum z podziałem rocznym

4. Po edycji, nasza część kodu z menu będzie wyglądać mniej więcej tak:

<li><a href='#'>Archiwum</a>
<ul>
<li><a href='http://blonparia.blogspot.com/search?updated-min=2017-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2018-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=4'>2015</a></li>
<li><a href='http://blonparia.blogspot.com/search?updated-min=2016-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2017-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=50'>2016</a></li>
<li><a href='http://blonparia.blogspot.com/search?updated-min=2017-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2018-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=4'>2017</a></li>
</ul>
</li>

Aby dodać kolejny rok, wystarczy po ostatnim </a> dodać <li><a href='LINK DO ARCHIWUM'>ROK</a></li>

To wszystko, nie ma żadnych nowości, ale mam nadzieję, że osobom, które na to czekały taki wpis, co jak i gdzie troszkę pomógł ;)

4 komentarze:

  1. Od dłuższego czasu korzystam z Twoich porad i prawie zawsze mi wychodzi! Nie wiem jeszcze, czy z tej skorzystam, ale wygląda to naprawdę fajnie:)
    Mam pytanie z innej beczki - jeśli mogę - jak dodać linie z każdej strony tytułu gadżetu? Zrobiłam po obu stronach daty, a przy tytułach gadżetów zawsze wychodzi mi nad, zamisat po bokach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co napisz do mnie na maila, bo nie za bardzo wiem o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i konkretnie :) Jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń

W razie pytań/pomocy przy pobranym szablonie: tworczynotatnik@gmail.com

Copyright © Twórczy notatnik