Darmowe plany lekcji - edycja 2018

wtorek, 14 sierpnia 2018


Już niedługo, już za momencik zaczyna się kolejny rok szkolny, a jak rok szkolny to i nowe plany lekcji by się przydały. Żeby tradycji stało się zadość, w tym roku również przygotowałam dla Was darmowe plany lekcji w 6 wzorach - 3 pionowe i 3 poziome.

Poprzednie edycje, cieszyły się dużym zainteresowaniem, więc mam nadzieję, że i ta edycja przypadnie Wam do gustu :)

Pierwsze 3 plany - poziome, to plany z motywem liska, kwiatów oraz kaktusów. Nie wiem czemu, ale motywy z liskami, zawsze kojarzyły mi się z powrotem do szkoły, a kwiaty... no cóż, dobrze, żeby wiosenne klimaty towarzyszyły nam nawet po powrocie do szkoły. Motyw kaktusów, z tej całej trójki jest chyba najbardziej uniwersalny :)

plan lekcji

Pobierz plan z liskiem Pobierz plan kwiatowy


Pobierz plan z kaktusami Pobierz plan z motywem roweru


Kolejne 3 plany jakie dla Was mam to plany w pionie. Utrzymane w letnim klimacie, a jeden z nich - plan z motywem roweru, jest przygotowany dla osób, które cenią sobie minimalizm. Oprócz tego jest to plan z grafiką, którą można samemu pokolorować, jeśli ktoś jednak by wolał dodać trochę koloru :)




Liście palm i morskie klimaty - od razu na myśl przywołują wakacje, a kto nie chciałby powrócić do wakacji (nawet myślami), podczas roku szkolnego? Od razu zaczyna się lepiej pracować :)

Pobierz plan z motywem morskim Pobierz plan z motywem liści palm

Plany lekcji są gotowe do druku, wystarczy kliknąć i pobrać.

Informacje o pobieraniu

  • Pliki można drukować na dowolnym papierze i na dowolnej drukarce. 
  • Pliki w formacie PNG

Zasady pobierania 

  • Pliki można pobierać na własny użytek
  • Jeśli chcesz się podzielić planami - nie kopiuj, udostępnij link :) 
  • Plany lekcji, nie są przeznaczone na sprzedaż 
  • Nie udostępniaj ich w formie zmienionej 

Informacja dla nauczycieli/opiekunów

Przy ostatnich edycjach planów lekcji, dostawałam pytania czy można pobrać plany dla dzieci ze szkoły lub domów dziecka - tak, można pobierać :) 


Plany lekcji - edycja 2017 Plany lekcji - edycja 2016 Plany lekcji - edycja 2015

12 komentarzy:

  1. Pięknie wygladają, ale ja nie chodzę do szkoły, ale chętnie zobaczę kalendarz na 2019 rok w takim wydaniu. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze się zastanawiam jak się robi takie piękne, malowane jak akwarelami wzory... nadal nie wiem... Ten liściasty i ten kaktusowy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa z takimi planami lekcji. Za moich czasów czegoś takiego nie było.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to muszę Ci powiedzieć, że taki kalendarz już się od tygodnia robi, tylko zastanawiam się cały czas kiedy będzie najlepszy moment na publikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maluje się na wybranym papierze - skanuje/robi zdjęcia i obrabia w programie graficznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ze swoich czasów szkolnych pamiętam tylko tyle, że plany lekcji to były tylko takie zwykłe tabelki z jakimś kolorowym tłem z tyłu - za wielkiego wyboru nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I aż człowiek ma ochotę wrócić do szkoły. :) Ja pamiętam kolorowe plany lekcji z różnych gazet. Mój i tak zawsze lądował na byle jakiej kartce. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądają te plany, szkoda, że takich nie było na wyciągniecie ręki, kiedy sama chodziłam do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne plany lekcji!:) Pozdrawiam:*

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Martyna Wójcik15 sierpnia 2018 20:49

    Naprawdę przepiękne plany lekcji:)
    Dzisiaj założyłam bloga i serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z liskiem jest najlepszy <3 aczkolwiek plan już nas nie dotyczy i czasem aż szkoda :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa z tymi planami. Gdy będę mieć dzieci to na pewno z niego skorzystam ;)

    blog

    OdpowiedzUsuń

W razie pytań/pomocy przy pobranym szablonie: tworczynotatnik@gmail.com

Copyright © Twórczy notatnik