Plany lekcji do pobrania za darmo

sobota, 29 sierpnia 2015


Wielkimi krokami zbliża się rok szkolny. Dla uczniów jest to czas kupowania książek, zeszytów, mazaków i czego jeszcze dusza zapragnie. Razem ze mną mieszka jeden uczeń - moja siostra, która w tym roku idzie do 4 klasy podstawowej. Wiadomo, że oprócz takich oczywistych rzeczy jak książki potrzebny jest również plan lekcji. Każdego roku, pod koniec wakacji robię kilka projektów planów lekcji dla mojej siostry, dlatego postanowiłam, że również i Wam udostępnię te grafiki całkowicie za darmo. Plany lekcji są gotowe do druku i możecie je pobierać o każdej porze dnia i nocy.



Tekst alternatywny



Tekst alternatywny



Tekst alternatywny



Tekst alternatywny



Tekst alternatywny



Tekst alternatywny

24 komentarze:

  1. Jakie piękne plany! Aż szkoda, że na studiach niespecjalnie mi się taki przyda... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te plany, najbardziej spodobał mi się ten 3 i chyba go pobiorę :) Fajnie, że udostępniłaś swoje prace i mamy możliwość z nich skorzystać :)


    just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne plany :) Myślę, że dzieci mają w tym roku naprawdę sporo do wyboru ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Plany są śliczne :) Z pewnością jeden stąd "ukradnę" :D Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, ja już wariuje z tym. Moja siostra chodzi i tylko prosi mnie o spełnianie jej życzeń - plan z księżniczkami, kotkami, pieskami i nie wiadomo z czym jeszcze, aż w końcu nie wytrzymałam i kupiłam jej 10 różnych planów lekcji + wydrukowałam te co są umieszczone we wpisie. Na razie jest szczęśliwa. Zobaczymy na jak długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. natalia20041989 .30 sierpnia 2015 12:34

    Prześliczne, aż szkoda, że mi już niepotrzebne:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie miała pokój obwieszony planami lekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne plany, same miałybyśmy problem na który się zdecydować :P
    Na studiach niestety plan jest tak ruchomy, że nie warto nigdzie sobie go tak ładnie zapisywać :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedni zbierają naklejki, karteczki, a moja siostra plany lekcji. Tyle z tego dobrego, że plan zmienia się w ciągu roku po parę razy także, jest nadzieja, że z 4 plany zostaną wykorzystane :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety ;( Ja bardzo lubię mieć wszystko ładnie zapisane, ale na studiach to ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesze się, że się podobają :D Mi niestety też nie - a szkoda, bo (trochę narcystycznie) trzeci bym sobie wydrukowała - zakochałam się w nim ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. O jeju jakie piękne te plany lekcji! Aż szkoda, że już dawno lata szkoły za mną :( Hmmm.... a może z myślą o tych co już zakończyli edukację planujesz utworzenie list zadań w takiej cudnej grafice? ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz, że to całkiem fajny pomysł :)
    Pomyślę, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolutnie cudowny 1 i 4. Kochaaam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wioletta Jagiełło-Czech3 września 2015 07:46

    Piękne . :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ten pierwszy :) Iiii.... Kochana, cudowny nagłówek !! <3 te "B" mnie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał w jakim programie powstają takie dzieła ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Photoshop + Illustrator - te najnowsze. Te powyżej GIMP.

    OdpowiedzUsuń
  19. widać, jeszcze mało wiem w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. E tam ;) Tak naprawdę jedyne co trzeba umieć to wyznaczać marginesy w tym wypadku i dobierać odpowiednio kompozycje. Grafik nie trzeba zawsze samemu tworzyć - jest dużo darmowych stocków, z których można korzystać + na creativ market są w poniedziałek udostępniane niektóre grafiki, za które normalnie trzeba płacić :) Ja osobiście robię zazwyczaj pół na pół ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, marginesy - każda grafika tego typu je posiada :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Plan lekcji z efektem akwareli jest niezwykły!

    OdpowiedzUsuń

W razie pytań/pomocy przy pobranym szablonie: tworczynotatnik@gmail.com

Copyright © Twórczy notatnik