Zaplanuj swój rok 2018 - darmowe plany do pobrania za darmo

piątek, 29 grudnia 2017


Kończy się rok 2017, większość z Was już zaczyna planować rok 2018, szuka plannerów, rysuje tabelki, zapisuje "miliony" kartek w notatniku. Inni z tym wszystkim jeszcze zwlekają, a ja przygotowałam dla wszystkich bez wyjątku darmowe plany do planowania miesiąca, tygodnia, dnia oraz kontrolowania swojego budżetu w 4 motywach - niebieskim, różowym, czarnym oraz minimalistycznym. Pozostało mi tylko Wam powiedzieć - bierzcie i planujcie! :)



motyw niebieski




motyw róża



motyw czarny



motyw minimal

Jeśli macie jakieś uwagi co do tych planów - coś dodać/poprawić to piszcie w komentarzu :)

7 komentarzy:

  1. natalia20041989 .29 grudnia 2017 19:56

    Szczęśliwego Nowego Roku ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w nowym roku zaplanowałam zajęcie się na poważnie bullet journalingiem, ponieważ tegoroczne próby się udały. Te planner w sam raz mi się do tego przydadzą, dziękuję! Szczęśliwego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do szarego mogłabyś dodać np. motyw dmuchawców albo czegoś. To znaczy wiem że ma być minimalistyczny ale trochę
    jednak zbyt pusty się wydaje moim zdaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyw minimal powstał, dzięki paru osobom, które pod postem z listami zadań prosiły o coś bardzo prostego, minimalistycznego, co byłoby zarówno dla kobiet i mężczyzn oraz dla osób w każdym wieku nie tylko szkolnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma za co ;) Również życzę szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh tyle nam się nowych zajęć nagromadziło, że chyba musimy sobie, któryś plan zacząć stosować :D Wszytskie są piękne :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń

W razie pytań/pomocy przy pobranym szablonie: tworczynotatnik@gmail.com

Copyright © Twórczy notatnik