Patterny do pobrania za darmo - zestaw 6 wzorów

czwartek, 2 listopada 2017


Prawdopodobnie się powtarzam, ale...uwielbiam patterny, uwielbiam je tworzyć, jestem zakochana w wektorach. Ostatnimi czasy bardzo dużo ich stworzyłam, ale jakoś tak nie miałam kiedy ich Wam udostępnić do pobrania. Dlatego, zrobiłam dokładną selekcje tego co miałam i wybrałam 6 patternów w odcieniach szarości, bieli, brązu i beżu i stworzyłam set do pobrania za darmo.


Pobierz set 6 patternów


Zasady pobierania


  • Grafiki do pobrania są tylko i wyłącznie na użytek własny. 
  • Udostępnianie grafik osobom trzecim w postaci oryginalnej lub zmienionej jest zabronione.
  • W razie jakichkolwiek problemów/pytań napisz na maila blonparia@gmail.com

3 komentarze:

W razie pytań/pomocy przy pobranym szablonie: tworczynotatnik@gmail.com

Copyright © Twórczy notatnik