Jak wstawić instagramowy wpis do wpisu na blogu

piątek, 14 kwietnia 2017

Nie ukrywam, że sama z tej opcji nie korzystam, bo po prostu nie mam po co, ale na wielu blogach widziałam już, że niektórzy, przy podsumowaniach, zaprezentowaniu czegoś wstawiają zrzuty ekranu z Instagrama, a przecież można to zrobić w inny, bardziej (według mnie) estetyczny sposób. Mówię tutaj o wrzuceniu aktywnego wpisu z Instagrama do wpisu na blogu. Jest to bardzo proste do zrobienia, więc nie macie się czego bać :)

1. Zaloguj się na Instagram przez komputer.























2. Wybieramy sobie konkretne zdjęcie/wpis z Instagrama. Klikamy trzy kropeczki na dole.























3. Pojawi nam się kolejne okno z opcjami takimi jak: Kod osadzania/Anuluj. Wybieramy "Kod osadzania".






















4. Pojawi nam się kolejna ramka, wybieramy "kopiuj kod osadzania".























5. Kiedy skopiujemy kod, przechodzimy do wpisu na blogu, w którym chcemy umieścić nasze zdjęcie/wpis z Instagrama. Wybieramy opcje HTML i wklejamy kod.
























6. Efekt:

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za poradnik. Zawsze się głowiłam nad tym :D A mam pytanie: jak wstawić Instagram na bloga? :)

    http://kierunkowy-48.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy wpisać w google, instagram widget, zalogować się i wygenerować kod, który później trzeba wrzucić w gadżet HTML/JavaScript ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami korzystam z tego sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Jakoś nigdy tego nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde, a wiesz, ze ja tyle się bujam po blogosferze, a nie wiedziałam jak to zrobić? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć! :P Pewnie nie raz się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i z opcji wpisów z Instagrama nie korzystałam, ale faktycznie korzystniej i ładniej zdecydowanie wygląda to niż screeny, a bardzo proste. Aż chyba zacznę z tego korzystać. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zwykle otwieram zdjęcie w nowej karcie i kopiuję jego adres z pasku adresu a potem zwyczajnie wstawiam w tekście. Nie wiem jak blogger, ale wordpress ładnie go zamienia na osadzone zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super, nie wiedziałam, że to takie proste! :)

    OdpowiedzUsuń

W razie pytań/pomocy przy pobranym szablonie: tworczynotatnik@gmail.com

Copyright © Twórczy notatnik