Jak szybko edytować zdjęcie w PhotoScape

poniedziałek, 23 maja 2016


W dzisiejszym wpisie pokażę Wam jak szybko edytować nasze zdjęcie w programie PhotoScape. Specjalnie przeszukałam najgłębsze zakamarki swoich folderów i odnalazłam swoje stare zdjęcie (chyba z czasów gimnazjum?), które jest trochę ciemne, a kolory gdzieś straciły swoją żywą barwę. Bardzo mi zależało na tym, aby zdjęcie rozjaśnić i nadać mu trochę koloru i może odrobinę wyprostować.

Zdjęcie przed edycją wygląda tak:


1. Otwieramy nasze zdjęcie w programie PhotoScape


2. Wybieramy "Jasność, Kolor".  Musimy kliknąć na to, a nie na strzałkę obok, ponieważ musi nam się pojawić oddzielna ramka, która będzie w punkcie 3.


3. Powinna nam się pojawić taka ramka:

 Teraz możemy pobawić się trochę suwaczkami. Ja użyłam tych:


Na koniec klikamy "OK"

4. Przyszedł czas na wyprostowanie zdjęcia


Pojawi nam się taka ramka z jednym suwaczkiem. Musimy za pomocą niego, ustawić odpowiednio zdjęcie i kliknąć "OK"


5. Opcjonalnie. Do zdjęcia dodałam delikatny efekt kliszy, aby w pełni uzyskać to co chciałam


6. Efekt


3 komentarze:

  1. Aleksandra ma kota24 maja 2016 11:15

    Hej :)
    Trafiłam tutaj przypadkowo, szukając jakiejś instrukcji na bloga. Chciałam Ci pogratulować bloga, jego jakości, szablonu i stylu pisania. Często również tu zaglądam i jestem pod nie małym wrażeniem. Świetne szablony na bloga, dopracowane i dobrane kolorystycznie. Niejedna strona internetowa może pozazdrościć, Twojego doboru kolorów jak i kompozycji w szablonach. Oby tak dalej. Pozdrawiam!
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo za tak miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubimy ten program właśnie na łatwość obróbki zdjęć :) Szybki i daje zadowalający efekt :)

    OdpowiedzUsuń

W razie pytań/pomocy przy pobranym szablonie: tworczynotatnik@gmail.com

Copyright © Twórczy notatnik